knas.

Ibland är saker o ting lite knas. Vissa mornar kan jag öppna ögonen och direkt tänka att jag har ett pissliv (vilket jag verkligen inte har). Sen en kvart senare när jag tar min morgonpromenad med hundarna och det lyser en liten gnutta sol upp mot mig så kan jag känna mig som världens lyckligaste människa. 

Ja för vet ni vad..en singeltjej på 22 bast som inte lever nått vidare lyxliv kan va jäkligt glad och lycklig. Ibland räcker det med att få solen i ögonen halv 6 på morgonen för att känna dedär tinglet. 
En morgon som jag tänker tillbaka till lite då och då är när jag klev utanför dörren och det var som ett amerikanskt monsunregn(kändes som det), ni vet när man blir blöt efter några sekunder. Men hundarna måste ju ut så kunde inte direkt vända i dörren. Det enda jag kunde göra va o skratta.. Jag flinade o skrattade hela rundan (visserligen inte så lång). Trots att det regnade var jag så glad för jag tänkte typ.. Hur fan kan de regna såhär mkt? 

Visst är det inte toppen när de regnar men tycker att regnet är lite underskattat. Bara för att en sommar är regnig behöver den inte va kass. 

Nog predikat ikväll..

Har en dag att se fram emot imorgon..Ska nog kolla på ialf en bil. Hoppas den är bra! 
Bild från midsommar på mig och Madde 💓
Kolla in min låååånga arm.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0