ta mig fan.

Idag är det SÖNDAG..redan kväll också. Har varit ledig sen i onsdags, men imorgon är det tillbaka till korna i lagårn. Går och lägger mig tidigt för att sova ikapp lite....Är krasslig också så behöver ordentlig vila. 
Egentligen vill jag bara skrika ut mina känslor just nu. Jag har ju inga nyårslöften men på något vis har jag ändå gjort en tyst överenskommelse med mig själv inför detta året. År 2015 ska jag bli bättre på att tala om mina känslor och våga ta plats. Tex säga till när jag tycker saker är rätt, fel. Om jag tycker om någon ska jag säga det. Endel kanske tänker jaha..? Gör du inte redan det...näää. Jag har alltid varit en person som iakttar och inte gör så mycket väsen av mig..Men nu är det slut på de. Min åsikt kanske inte alltid är viktigast men den är iallafall lika viktig som andras. 

2015 kommer vara det året där Sofia visar sitt rätta jag och som känner sig bekväm i många olika situationer, som har ett bra självförtroende och självkänsla. 

Och till alla er andra därute hoppas ni ser fram emot detta året, det gör jag. Kom ihåg att det är du och endast du som bestämmer över ditt liv, gör det du tycker är roligt och motiverande. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0