wow.

Gluttade förbi Frida på hennes björneträning. Var väldigt intressant att kolla. Tror jag ska åka o kolla lite oftare på träningar, har man ingen egen häst att träna på så får man väl kolla då. Man lär sig väldigt mycket på att kolla på andra...iallafall lär man sig hur man vill att det ska se ut och hur man vill att det inte ska se ut. Det kan vara en bra början..

Egentligen borde jag försöka spara så mycket pengar som möjligt så att jag lättare kan köpa en häst i framtiden..samtidigt så måste man ju leva o ha de gött..hmm. Aja..man får väl va glad över de lilla man kan spara..

Iallafall så har jag mycket inspiration just nu när de gäller ridningen. Red Tore ett pass idag, var en helt annan häst än sist. Mer framåt och harmonisk. Red sen Iris men de ville sig inte riktigt så "gav upp" och red tillbaka till stallet.




Torres el ninjo.








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0