bergochdalbana.

Idag har varit en delvis bra dag men också en trist grej har hänt. 
När jag kom hem från jobbet så slappade jag mest, sov en skvätt också. Åt lite blåbärssoppa, hade lite ansiktsbehandling.Ska verkligen ta tag i mitt Face, har så dålig hy och jag vet att jag kan få bättre. Jag ska "bara" försöka äta bättre mat och ta hand om facet med hjälp av aloevera, socker och kokosolja. JAPP, det är nog mina bästa skönhetsprodukter just nu. Peela med socker, skydda med aloevera och återfukta med oljan. Är i grövsta laget att Peela med socker men för mig tycker jag de funkar.

IALLAFALL, back to work vid tretiden och de mesta var frid och fröjd. Efter fikat vid fyra kommer jag tillbaks till korna och när en av korna reser sig så ser jag att en av katterna har blivit ihjälluggen. Så himla sorgligt..det var en av dem tamaste och finaste katterna, han var bara 5 månader typ. Han hade alltså legat och sovit i godan ro i spånet...så hemskt och jag blev riktigt rörd och lite skakig nästan..jag brukar inte va så blödig med andra djur än mina egna men detta var så chockerande. 
Grejen var också att jag hade lite funderingar på om jag skulle ta hem den katten så att Sune har en kompis med..Men nu är det försent.

Väl hemma iallafall åt vi en helt ok middag och sen kollade vi på Charlotte Kallas kanonåkning i Falun idag..kollar aldrig på skidor annars men detta var riktigt skoj!

Min älskade katt hoppas du lever länge!  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0