vad ska man säga...

Är ganska upprörd och lite förtvivlad över valresultatet.. tycker det är förfärligt att Sverigedemokraterna har ökat så ofantligt mycket. jag tycker det är konstigt att en stor del av den svenska befolkningen går på deras politik. dessutom spelar det tydligen ingen roll för deras väljare hur mycket rasistisk smörja dem håller på med för dem ökar ju till och med..
det är också ganska intressant att Sverigedemokrater ofta skyller deras dåliga rykte på att Media har vinklat deras åsikter mot att vara rasistiska och att man bannemig ska läsa deras partipolitik.. jag har läst deras invandringspolitik och den är främlingsfientlig och enligt min mening rasistisk..

min slutsats av att valet har blivit som det blivit är tror jag att landsbygden och städerna har splittrats (vilket den har varit ganska länge kanske?) allt gynnar städerna i regel och landsbygden avbokas och vi får mindre och mindre resurser... därför tror jag också SD har blivit stora pga de.. de stora partierna måste börja se landsbygdens potential och människorna som bor där... så att man i framtiden fortfarande kan bo var man vill men ändå ha någorlunda nära till service!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0