idol

ligger i söffa och kollar på idol... brukar inte följa sånt men har kommit in i ett litet "kolla tv" stim.. känns ganska bra.. försöker mysa till det lite extra med te och tända ljus, tänk att det kan göra så himla mycket..
Kan meddela att min hårtvättning med bikarbonat och äppelcidervinäger igår gick bra.. gjorde idag med och håret känns fräscht! Brukar ju använda hårolja eftersom mitt hår lätt blir tovigt men istället för massa konstgjorda medel så kan man ha kokosolja..
Tror seriöst att kokosolja är det bästa som har hänt mig just nu!! det är naturligt, luktar förbannat gott och kan användas till i princip allt!
Tack för det!
checka in mitt fina brännmärke som jag fick,av brännjärnet som man avhornar kalvarna med..


Kristin
2014-09-17 @ 13:03:12

Hej,
Lägg ut en bild på kokosoljan du använder :)
Puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0