Gott folk!

Nu har det varit val och högerextrema partier har gjort entre i Eu-valet.
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. Är inte överdrivet insatt i Jimmie Åkessons partipolitik men jag kan förstå varför folk röstar på SD..för att man är missnöjd med invandringspolitiken? MEN är det dagens största problem? Det är ett problem men borde vi inte rösta på partier som satsar på jobb och jämställdhet istället för ett parti som vill stänga dörrar för människor i nöd och som bara tänker på sig själva..
Om jag tänker för mycket på valresultatet till EU så blir jag lite skrämd.. Är detta våran framtid? Ett Europa som sätter månniskor i fack efter hudfärg, sexualitet, religion och ursprung, ett Europa som stänger dörrarna till våra grannar i nöd. Om hundra år kanske det är vi som är i nöd och behöver hjälp från andra..





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0