Länge sen sist.

Hej hopp.. Var längesen jag skrev nu.. Tiden har rullat på som bara den.. Sen jag flyttade till ljungby och började jobba i össlöv så har tiden bara försvunnit.. Snart har jag varit där ett år.. Vansinnigt.
Vad har hänt sen sist jag skrev? 
Jag åkte till Sweden rock helt själv i min lille clio.. Det var lite trist o va där själv, en bra bit o köra men ångrar inte en sekund.. Att kolla på Volbeat live var så jädra häftigt. Dem är riktigt grymma live.. Jag hörde en av deras "nyare låtar" Lola Montez och den är
Min nya favoritlåt.. Sjuuuukt braaaa!

Jag har köpt en bil och nu är den också besiktigad och lovlig att köra.. En v70.
Ska alltså sälja min röda blixt..clion..

Jag var på en redig toppenfest igår.. 15 km slotts.. Gick ej rundan.. Får bli så nästa år! 

Hmm ja mer har säkert hänt men de kommer jag inte på nu... 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0