Dax igen!

Att skriva blogginlägg alltså.. Har säkert massa o berätta egentligen men igen ork till det.
Idag har vi brudar gjort iordning husvagnen för Ekebo.. Det har nog inte så många undgått...den är superfräsch nu.. Jämfört med innan iallafall..

Jag känner för o beklaga mig över att jag har jäkligt dåligt cashflow men det gör ju inte saken bättre så vafan. Det här kan nog bli en jäkligt bra sommar.. Jobbar denna veckan sen har jag semester i tvååå veckor! Wohooo.. Tiden går så jäkla fort.. Villet jag kan tycka är lite skönt ändå.. Jag behöver inte känna att jag är fast.. Dåliga saker går över snabbt.. Bra saker kan bli så mycket bättre snabbare!! 

Ingen som har missat denna pärlan..


Algot hade bakishäng på Nathalies balkong..


Hade en bra midsommar med hålligång!

Med mina älskade vänner !!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0