Evigt tacksam!

Är så tacksam över det underbara vädret vi har här i sommar. Svettigt, olidligt varmt och alldelles alldelles underbart....Eftersom jag jobbar mycket halvdagar och delade turer så hinner jag verkligen med att vistas ute i solen och det är så bra. 
Jag gillar visserligen hösten för det är så skönt att kunna klä på sig massa kläder och luften är så underbar dåå. Frisk liksom..inte kvav som den lätt kan bli på sommaren..jaja nog diktat om vädret,
 
Dem senaste veckorna har ändå varit väldigt bra trots mitt deppiga inlägg som jag skrev sist. Jag har faktiskt åkt vattenskidor. På femte försöket lyckades jag ta mig upp. Så jädra ballt, läskigt och otroligt jobbigt.Hela min kropp var som spaghetti efteråt,,jag får nog fortsätta skriva en annan dag för sune lyckades ändra sk'rmen nu på datan så hela skärmbilden ligger ner på sidan... 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0