städa.

Tjosanhejsan. Idag har jag fått lite gjort iallafall..städade lite i huset...hittade den försvunna råttfällan.En stackars mus hade fastnat med bakbenen och sprungit in i köket och sen fastnat och troligtvis svultit ihjäl. Stackars liten..man vill ju att dem ska dö snabbt även om dem är obehagliga som tusan... Vill absolut inte ha en hel musfamilj o trängas med i huset. Är ju musaskit överallt verkligen..Usch.Fan vad dem lever loppan där om nätterna. 

Upptäckte idag att Algot hade mask i magen....Usch och blä. Tur som var att jag köpt avmaskningsmedel sist jag var på apoteket. 

Nu ska jag sluta upp med äckleriinlägget, dags att hoppa i säng!  Algot får sova på soffan.....



Dicte på tv4 ikväll var så spännande och så bra!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0