bonde söker fru.

JA, jag kollar på Bonde söker fru och jag skäms inte över det. Jag älskar programmet, sitter som en fnittrig högstadieflicka och rodnar i soffan. Är med nööööd och näppe att jag klarar av o se paren hångla i närbild. Är ju så intimt. 

Är verkligen inne i en period där jag avundas alla som har kärlek, jag har ju också kärlek till mina djur såklart o familj o bla,bla MEN var är mr right?  okej då, behöver inte ha någon brådska men hade vart gött med lite bekräftelse och mys. Ett liten romans hade ju inte skadat iallafall såhär i mörkret...närmsta kroppskontakten jag har nuförtiden är Algot och när jag skakar hand med främlingar (obs, ej ofta!!!). 

Jag har iallafall hopp och jag har span på relationsmaterial, synd att han redan är tagen.... Men jag har ju inte bråttom..Eller!? 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0