Alltså..

Jag är medveten om att jag ibland skriver lite virriga inlägg. Jag tänker en tanke först och sen kommer jag in på sidospår hela tiden utan att knyta ihop säcken så ah.. Inlägget innan slutade kanske inte riktigt där jag tänkte att det skulle göra men skitsamma, jag tror ni fattar min poäng..

Fick räkningen på bilreparationen innan plua däcken och blev deprimerad.. Jag har lagt så jädra mycket pengar på min lille skitbil bara för att jag ska kunna sälja den.. Och nu är jag lite rädd att jag inte kommer få tillbaks så mkt som jag räknat med men ahja. 

Min plan är iallafall att försöka hitta nån v70 som inte kostar skjortan.

Kraven är AC, ljus inredning, gärna lastgaller och att kamremmen ska vara bytt nån gång dem senaste 9000 milen..så vet du nån som har de så säg till ;) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0