Och nu var det roliga över.


Eller kanske inte riktigt.
Jag  och mamma åkte alltså till kosta för att handla lite porslin. Jag visste knappt vad jag ville ha så jag velade en stund men sen tillslut beslöt jag mig för två olika serviser. Båda från Rörstrand. En till kaffe och dessert och en annan till mat och sånt.
Sen köpte jag ett litet frukostset, med mumintrollen, dem var de dyraste av allt jag köpte haha. två muminmuggar och två muminskålar.
 
Alltså köpte jag fyra vita kaffemuggar. Fyra vita assietter. Fyra mattallrikar och fyra skålar, jag antog att det var typ flingskålar men nu är jag inte lika säker, kan va serveringsskålar också men jag är ganska säker på att det går o käka fil i dem med!
Nu har jag en bra bas iallafall så nu kan jag ju fylla på mitt sortiment allt eftersom jag har pengar och lust och  så.
 
Och icke att förglömma köpte jag ett set bestick och en tröja på hööks som var lite för dyr men den var ju väldigt snygg!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0