slappa

just nu befinner jag mig i soffan.. Algot ligger tättintil. Vi kom precis in från kvällsrundan..han var duktig till slut iallafall.. tränade STÅ under fot vilket betyder att när jag stannar och säger stå ska han göra det och inte sätta sig vilket han alltid gör i princip..han behöver inte ens tänka sitt han gör de automatiskt.. haha så det är lite jobb med de.. tränade också PANG vilket betyder att han ska lägga sig och spela död.. det går framåt.. är en lite mer plojgrej.. men det är bra att lära dem sånt, dels för att trötta ut hjärnan på dem och för att dem oftast tycker det är roligt att lära sig saker.. man kommer ju varandra mkt närmre också ju mer man tränar...
all träning jag gör sker med godis i princip... Algot är en godishund trots att det inte alltid funkar med godis... och dem stunderna han inte lyssnar trots godis är det ingen mening att försöka ens haha
bild från kräftskivan förra helgen! Nathalie och jag!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0