Tacksam!

Är tacksam för denna helgen. Den har bestått av ridning(såklart), dansbattle, Tony Irwing-imitering, städning och tvättning av bilen..har också hunnit sova ut på morgonen vilket har varit skönt!
Igårkväll "dansbattlade" jag och Cilla på Let's dancevis det var nog de roligaste jag gjort på länge.. Flummade ur totalt. Hade lätt kunnat göra det på harrys dansgolv om jag vart på rätt humör.. Nu gick aldrig jag till harrys så kunde ju inte balla ur där haha. Det fick bli Maddes vardagsrumsgolv istället. Juryn bestod av Sabina(Ann Wilson), Nathalie(Tony Irwing) och Madeleine(Dermot Clemenger?)..halelujah.
Annie har ju filmat en av våra dansbattles och jag hoppas att jag får se den snart! 

Kristin och Martin var ju också hemma igår så jag cyklade hem och hann hälsa på dem också, vi fick en superfin blomdekoration av dem som nu har fått plats på matbordet! 



Vilken superbra bild.. Eller? 

Fredagsmyyys..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0