Tisdagkväll.

Kom precis hem från donken, jag och Gustav tog en kvällsglass! Vad gör man liksom när man inte har något att göra? Jo tar en tur till donken med kompisen :))
Jag har bytt lakan i sängen och det är så underbart varje gång, hur ofta eller sällan man än gör de..helst av allt skulle jag vilja köpa nya kuddar och ett täcke som är sådär krispigt ni vet... Som blir asmysigt med nya fräscha lakan.. Åå.. Skulle gärna ha en kontinentalsäng också.. Låg innan idag i syrrans säng för det var svalt där inne och gud så skön den va.. Dem är sådär göttigt höga också så att när man har träningsvärk kan man bara vrida sig ett kvarts varv och dra sig upp.. Är sängen låg får man ju kämpa en lång stund.. 
Jaja.. 
Algot har varit okej denna veckan, har varit ute o gått lite mer och cyklat lite mindre.. Är ju så fruktansvärt varmt för han på dagarna me så får värmeslag väldigt lätt.. 
Kämpar med att han inte ska dra i kopplet, tyvärr är jag lite okonsekvent så de måste jag bli bättre på.. Inte de att jag låter han dra utan att jag inte gör exakt samma bara, vilket är ganska viktigt.. Sen tycker jag det är så bökigt med godisträning.. Jag har nästan aldrig några fickor på mina kläder och händena är ju fulla med bajspåsar o koppel så är lite jobbigt o belöna hela tiden... Jaja.. Jag som är gnällig.. 

Längtar till jag bor ute på vischan, då blir förhoppningsvis mitt liv med Algot lite lättare..... Men jäkligt bra för Algot att bo i stan o vänja sig vid ljud o att det händer så mycket här.. Det kommer jag nog ha nytta av tror jag!

Vedträ är smaskens!

Fäegen har blekts massa sen jag färgade de.. Trist men fundera på o be frisören ordna upp detta ;) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0