Ops.

Haha råkade av misstag lägga upp den bilden i förra inlägget. De va syrran som nämde att ja lagt upp en "muskel(fläsk)bild" och jag trodde inte henne men hon hade visst rätt. O nu e den ju där den e så då få den ju va där.
Iallafall, idag har alla mina syskon och pappa åkt till singoallas grotta, vi grillade korv och fikade! Mums och mys!
Sen var jag dödstrött o sov en stund i soffan, sen kom systrarna och härjade runt och stökade ner i min lägenhet haha. Dem gjorde sig iordning för utekväll! Sen när dme drog så käkade jag och sen har jag faktiskt lukat i mitt lilla land. Det var faktiskt väldigt trevligt. Det blev fint. Sen om någon vecka eller två ska jag fylla det med fröer, lökar och potatis!! Gottiskoj!
Har också planterat om mina tomatplantor i större krukor, va lite tidigt men kände att de kanske inte gjorde så mkt!
Blir sugen på o ha en hund nu igen. En liten krabat o pyssla om!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0