morsning.

Här sitter jag vid frukostbordet och inser ännu en gång att det vi har gjort eller kommer göra inte spelar någon roll.carpe diem.

Är mkt lättare sagt än gjort att leva i nuet men man borde kanske försöka iallafall. Tänk på allt man har och hur bra det är...
Vissa dagar kan man känna att allt är åt helvete för att man är pojkvänslös eller för att hunden inte lyssnar på dig eller för att INGEN STÄDAE I DRTHÄR JÄVLA HUSET...Men tänk ändå vad mkt du har som du kan vara lycklig över. När jag tänker så blir jag faktiskt lite gladare..jag brukar tänka att jag är rik. Jag kanske inte har en hel drös med pengar på kontot men jag har så mycket annat att vara lycklig för och då känns det ju dumt att gå o sura över nån enstaka grej som är dålig. 

Tjohej...solen lyser och nu måste jag fortsätta med morgonsysslorna innan jobbet :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0