fint vĂ€der 💗

Idag har det varit hĂ€rligt vĂ€der! TyvĂ€rr har jag inte kunnat chilla i solen men jag har bĂ„de ridit, rastat hundar och varit pĂ„ tyrolen. Ja sĂ„ ute har jag varit :) plus jobbat dubbelt pass som vanligt :) 
PÄ tyrolen trÀffade jag Elaine, jag Ät pizza och vi fikade..Var himla mysigt.
Max gnĂ€llde inget i stallet idag..vad jag kunde mĂ€rka iallafall vilket ju Ă€r positivt. 

Imorgon blir det lĂ€ngre jobbdag och min plan var att fixa i trĂ€dgĂ„rden pĂ„ efm/kvĂ€ll men vi fĂ„r se hur det gĂ„r med de...Kanske ridning me ju. 

Har nog egentligen mer tid Àn vad jag tror men ÀndÄ kÀnns det som att man inte har tid med nÄtt...det Àr alltid miljoner saker att göra. Fattar inte hur man hinner va typ förÀlder.. Visst man kanske inte kan ha tre hobbys nÀr man har tre ungar men ÀndÄ..allt stÀd och tvÀrt plus lÀxor och handla o laga mat...Men antar att man gÄr pÄ nÄn slags reservenergi dÄ...
Ibland funderar jag helt seriöst pĂ„ hur fan det ska gĂ„ för mig o bli förĂ€lder.Laga mat tvĂ„ gĂ„nger om dagen...Ja tjena. MĂ„ste skaffa en kille som kan lĂ€gga nĂ„rra timmar vid spisen..shit. Första kravet i kontaktannons, kille som gillar att laga mat 👍
Hej hopp!



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0