confession.

Okej! Det är som såhär. Jag har tagit en hund på prov/foder vad man nu vill kalla det. För att längre fram ta över den om det funkar och så självklart. 
KANSKE har jag tagit mig vatten över huvudet. Kanske är det meant to be. Kanske blir det en tuff utmaning. Vi får se helt enkelt. Jag vill inte bygga upp för mkt fantasibilder innan man ser hur det blir. MEN jag tänkte iallafall dela med mig av hur dagarna är..om jag har ork kvar vill säga. 

Idag är jag rätt slut kan man säga...jobbade morgonen, åkte sen o hämtade Max(yeah.that's his name) tio minuter innan jag var framme började min kylarvätskalampa lysa.. Visade sig att det var helt tomt i kärlet..antog att de va en läcka alltså. Åkte sen till mack..fyllde på vatten som rann rakt ut. Men eftersom jag inte är helt tappad bakom en vagn så kunde jag se att slangen mellan kylarn och kärlet hade lossnat...slangklämman var totalt sönderrostad.. Men eftersom macken där inte hade nått sånt så fick makki komma med lite stuff. Sen ialf kunde jag bege mig hemåt med dem två odjuren :) 

Max har inte varit lugn en stund. Mkt förståligt..Algot har mest varit trött på max men endel samtyckesbus också.

Gick nyss en lång runda så jag fick ont i både fötter o knän..bådar inte gott haha. Kan ju va bra om man kan använda benen när man har två stora doggisar. 

Jaja.. Dags o leva i nuet och inte bekymra sig om morgondagen. 
Just nu sover båda efter mkt oroligheter om vem som ska ligga var och hur. Max i soffan med huvet på min arm och Algot på mattan på golvet. 

Nu känns det bra 💗




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0