i ett "kallt hus"

I ett kallt hus får man vara ordentlig med att duscha för det går inte att gå runt i gammalt svett, då fryser man. Så därför tog jag nu en värmande dusch. Väldigt onödigt egentligen eftersom jag ska rida om en knapp timme....Men de va skönt.
Ska hinna med en liten cykelrunda, så Algot får rasta fläsket. Sen drar vi till Ljunga för att pyssla med hästarna..
Har ju varit krasslig hela veckan så därför tänkte jag mjukstarta idag och inte rida två pass..vi får se vad Frida har tänkt men troligtvis kommer vi väl hålla på med unghästarna lite. 

Ikväll ska jag nog dejta en påse med ostbågar, kanske lite godis. Har ju äntligen fixat dedär bredbandet så nu är hela världen min känns det som...Kan streama film hela natten om jag så önskar...      
.  







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0