deprimerande tisdag.

Idag har jag inte mycket till livslust. Hade nog helst legat i soffan och kollat på tv hela dagen. MEEEEEEEEHN jag har trots det ändå städat lite..ser ut som Fan här. Måste bege mig ut med grisen min.. Bygget på hundgården går iallafall framåt men det är endel pyssel kvar kan man säga...ju mer jag gör desto mer kommer jag på att jag ska göra :p är typ klar med själva boxen i lagårn..Men ska nu bygga en liggplats som ska va på ungefär 90 cm höjd där Algot kan ligga o kolla ut genom fönstret och så ska jag ha nån slags vindskyddspassage under för att inte kylan ska gå in genom hundhålet in till lagårn. Har iallafall en plan..hoppas bara jag blir klar innan våren kommer haha..för då behövs inte allt detta men man vet inte...De kan va vinter fram till maj så bäst o göra de någorlunda ordentligt..

På lördag har jag lovat att jag ska åka längdskidor i Rydaholm. Jag som varken kan åka särskilt bra eller tycker det är särskilt kul..MEN jag får ju ge de en chans..Måste bara låna längdskidor..... 

Bara...





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0