gyllene laxsoppa

lever rena rama lyxlivet....gjorde en laxsoppa med vitlök vin o saffran...den blev väldigt lyxig och god. Har varit ganska duktig de senaste på att laga mat, har gjort champinjonsallad och så gjorde jag tunnbröd med tonfiskröra...mums!
oj, insåg att jag tyckte de var duktigt att göra tre maträtter som jag inte brukar...är kanske inte så fantastiskt ändå.

Lägenheten är nu städat iallafall,

för imorgon kommer ett par och kollar på
den.. har också ett besök inbokat på måndag. Hoppas hoppas att någon vill flytta in så snart som möjligt så jag inte behöver betala hyra för dubbla boenden.

hejhopp iallafall, denna helgen är lika fullsketen som dem andra....




nöjd i mitt loppisfynd! 90 kr för fåtöljen...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0