Dejt på Max..

Nathalie och jag har som vanligt löst världens problem under vår dejt på Max...(OBS,kanske skämt) sitter iallafall nu i soffan och kollar på Jenny Strömstedt. Paolo Roberto är med....och alltså han är för mycket...han typ tycker synd om sig för att han är man,BUHU..han bara försöker överösta Jenny..usch.. Iallafall...har fixat däck till bilen nu..skönt..Upptäckte innan idag att jag kört på en spik så bakdäcket är det pyspunka på...Ska bara boka en tid på verkstan så dem kan fixa hjulinställningarna så inte däcken slits upp efter en vecka..hittade faktiskt fälgar nu till mina vinterdäck..kanske skulle vara värt o köpa dem iallafall..även om jag redan har däck..var ju synd att jag inte såg dem förens nu.... Fy fan vad jag har blivit värdelös på att skriva blogginlägg. Är så dålig på att skriva korrekt och ändå intressant. Måste träna på det.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0