LIVET

Jaa då var de dags o skriva igen då ja. Brukar få skrivarlust när jag är deppig. 
Egentligen så har den här sommaren varit den bästa på länge.. Jag har levt livet ganska mycket, Ekebo, Falsterbo och mycket vin och bad med kompisar.. Och sommaren är ju inte slut än på ett bra tag så mer sånt ska det ju bli! 
Tyvärr så har det ju hänt lite tråkiga grejer också som man inte ska grunna för mycket på men jag känner ändå att jag måste rada upp mina problem lite och lufta tankarna lite.. Kanske blir jag ett gram lättare.. Who knows.. Kanske jag kan ge mig en spark i röven efter och gå vidare bara.. Eller..
Som ni vet så har det varit väldigt prövande och tufft att ha hund.. Det finns så mycket jag skulle göra annorlunda om jag visste var jag stod nu.. På något sett har det inte heller blivit lättare.. Snarare tvärtom. När det känns som att det går framåt ja då är det precis som att man blir golvad av verkligheten och tillbaks på minus ruta ett. Hade behövt hjälp men vet inte riktigt vart jag ska vända mig..
Kärlekslivet kan jag fatta mig ganska kort om.. Ungefär så här kort.
Bilhelvetet jag köpte tycks få ett nytt fel varje vecka..  I morse när jag startade bilen började abs lampan lysa.. Jävla skrothööög. Men jag tackar gud ( eller någon annan som vill ta åt sig äran) för att den startar och rullar. 
Sune blev påkörd igår igen för andra gången.. Så jäkla dumt o bo i stan.. 
Mobiltelefonen är kaputto men de e egentligen inget deppigt, ska bli skönt o köpa en ny! 
Så det känns som jag har ett skitliv nu.. Lyckligtvis har jag mina vänner som jag har väldigt roligt med och som gör mitt liv toppen vissa stunder! 




Kristin
2014-07-21 @ 22:35:03

Jag skickar över lite positiv energi <3 PUSS & KRAM

elin
2014-07-23 @ 22:04:30

faboulousFia..titta så ser du en hoper positiva grejer med. KRAM




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0