Hamsterhjul.

Nu har jag jobbat i snart tre veckor sen semestern tog slut. Tiden rasar iväg och jag springer fram som i ett hamsterhjul. Har pendlat mellan bitterhet och lycka.. Lite halvotrevligt faktiskt.. 
Ena dagen är si och andra så..
Det jag minns mest av helgen var bra, vilket är huvudsaken i det långa loppet kanske..
Vi var ett gäng på sigges loge och dansade runt i kräkos och svett. Riktigt trevligt hade vi.. Tyvärr tyckte jag kvällen tog slut alldelles för fort..
På fredagen badade vi badtunna hos Nathalie.. Alla fick bagg! 
Det var också trevligt :) 
Ikväll har jag gått en lååång runda
Med algot.. Drygt en timme tror jag.. Försökte få han att inte dra.. Gick väl okej..jag blev inte arg vilket var bra ! 

Bild från Gavlö beach!där vi har åkt vattenskidor och badat för fulla muggs.


Annie och jag fulla som spån på sigges ;)

Nya bikinin som kom idaaag.. Måste bada bada!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0