Oflyt

Onej än har inte olyckorna slutat! Inte nog med att min baksida på iphonen är spräckt så är Algot livrädd för o va i lagårn för häromdagen när han skulle gå in i en kalvkätte ramlade en bit av rn järnräls ner på honom. Så nu är han rädd för hela lagårn ungefär. Logen går bra och den nya lagårn... Men den gamla är livsfarlig. Så kan knappt ha honom lös nu. Blir att börja om från början med koppel. Så trist för det började precis bli kul o ha med honom i lagårn för det gick så bra. Han kom när jag sa till han o han följde mig vart jag än gick ungefär. Men thats life. Sen nu gav jag mig på o klippa klorna på stackarn och givetvis klipper jag han i pulpan. Så jävla klantigt!  I vanliga fall åker jag till en tjej som hjälper mig klippa dem men jag tänkte att denna gången testar jag själv och det gick väldigt bra.(förutom den) Ska dit nästa måndag så dem hinner växa lite iallafall. Ja nä.. Ikväll blir det ridning på en häst som heter Masai. Ska bli kul :)) men har kommit till en period där jag känner mig dålig på att rida.:( men det enda man kan göra är ju att träna då!
Har bestämt inflyttningsdatum för nya lägenheten nu. Den 15 december börja bethoven rulla grejer till ljungby. Eller den 16. Har planerat in rn bakfylla den 15. 
Frågan är bara om man vågar åka till ullared nästa vecka... En vardag. Hmm....
Smell u later



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0