vi är bra på det vi gör.

Dem flesta människorna är bra på det dem gör. Somliga är bra på att prata, endel på att laga mat medans andra kan va bra på att vara dryga.
Jag är bra på att vela. Ikväll iallafall var jag först hos morsan, käkade tacos med systrarna,  magda och macki, sen for v70n o jag vidare till Kånna där mina vänner befann sig. Vi spelade twist och lite konka. Vi var lite allmänt sega och trötta men vi funderade starkt på att åka in till garvaren..Var ju Larz Kristerz..KAN MAN JU INTE MISSA? 

Iallafall så tog det ett bra tag innan vi bestämde oss..det var ett lyckat beslut att åka in. Jag hade roligt mestadels. 

Började dock kvällen med att dansa och vips så var jag svettig och sen började kostanken krypa fram. Pinsamt..och jag kände mig sjukt obekväm...Typ som att jag hade ett bajsmoln runt mig..vågade knappt gå nära nån. Jävla typiskt. Duscha lite ordentligare nästa gång.

Synd men överlag en mycket trevlig kväll.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0