utmattad.

känner mig väldigt trött idag. Jobbade till halv tre sen åkte jag till Ryssby och red Tore och Iris, Gick väl okej...inga fantastiska pass men godkänt. Tore fick hoppa några skutt...riktigt små typ 50 cm...han var lycklig trots den låga höjden. Han älskar verkligen att hoppa..han tycker markarbetspass utan bommar är trist. Eller den uppfattningen får iallafall jag av honom. Då lyfter han knappt på hovarna och skritten går så sakta så sakta..det går knappt framåt. Okej, kanske överdrev lite. Men man märker sån stor skillnad om man har bommar eller små hinder, då får han bjudning liksom. Nu har vi inte ridit i ridhuset på väldigt länge så är inte konstigt om han är lite skeptisk. Egentligen var det för fint väder idag för o va i ridhuset men har inte varit där på säkert två veckor så kände att jag behövde lite avstånds och bomträning. Har tänkt ett tag att jag ska försöka skriva en riddagbok för min egen skull alltså, dels för att jag vill kunna gå tillbaka ifall det är något som inte funkar eller tvärtom om något har gått jättebra. Får se hur det går med det.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0