NEJNEJNEJ

Jag tänker inte bli sjuk. Fullkomligt vägrar, too much to doo. Idag ska jag rida..var längesen nu ju, ska bli skoj och se hur det går. MEN först gå ut och se om jag kan skrapa ihop lite material till Algots ramp till hans liggbänk. Börjar se ljuset i tunneln på mitt hundgårdsbygge....ska baraaaaaaa köpa låsbeslag till dörren, köpa betongskruvar och plugg. Sen ska jag förstås inhandla lite mattor etc för att klä liggbänken och att ha på golvet så de dämpar kylan. Kommer vara så nöjd när jag är färdig. Och när jag är färdig kan jag börja med ett nytt projekt...tror jag ska ha något inneprojekt..typ handarbete..och så frön i drivhus typ..Kommer bli fett nice. TJOOOO.
Madde
2015-02-18 @ 17:12:25

Har sett dina snaps, så duktig du är! Och fint blir det :)) Längtar efter att få hänga i ert lilla huuuus




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0