tjohejsan.

Ligger på söffa. Kom hem från jobbet nyssens. 
Igår var Algot och jag på lydnandskursen, han är väldigt duktig men vi har mycket o träna på ändå. Tex att Algot ska kunna sitta tyst och stilla i "utgångsposition" alltså sitta vid mitt vänstra ben. Som det är nu gnäller han mycket och ställer sig..Är allmänt orolig.

Något som Algot och jag tycker är väldigt skoj är att han har fått en kompis. En valp som heter Max...japp, mamma har skaffat bäbisvovve. En jackrussel blandning som är superdupersöt. Förhoppningsvis kommer han och Algot komma bra överens. Superbra att ha en träningskompis också. 

Hundlivet känns alltså toppen! Har även ändrat lite i mitt rum så nu är det supermysigt där..perfekt avslutning på varje dag att gå o lägga sig där. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0