håll min trut

När ska jag lära mig att hålla min trut..
Ska försöka hålla mig borta från Facebook känner jag.. Blir ibland lite för uppeldad och kan inte låta bli att kommentera vilket i regel ändå inte bidrar med något i slutändan...
Något jag funderat på idag är att folk överlag inte är så öppna med politiska åsikter... Jag slänger mig lite här o där med åsikter om både de ena och de andra vilket iofs inte alltid är så genomtänkt...
Det som händer när man är ganska öppen är att människor dels får en kanske felaktig uppfattning om en..  Bara för att man håller med en sosse i nån fråga betyder ju kanske inte det att man är socialdemokrat... 
 
Ska bli ganska skönt när detta val är över..  Då kommer de nog lugna ner sig lite en period med politiska program till höger o vänster.. Men jag ser verkligen fram emot valvakan på söndag...  Ska sitta klistrad framför televisionen!!  
Hejhopp och



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0