Full rulle.

Igår var Elin och jag på dans i folkparken i växjö! Dansade bara åtta danser men var trevligt ändå. Det var Blenders som bjöd på musik och dem är superduktiga!
Steg upp och mjölkade imorse med,eftersom chefen e iväg har jag tagit alla pass! 
Tog en powernap mitt på dagen för att jomma ifatt sen vid halv tre tiden drog elin och jag till Ikea!! 
Shoppade endel saker som stod på listan.. Inte allt eftersom vi bara hade min bil så får vi ju inte plats med dem större möblerna vi tänkte inhandla.. 
Är väldigt nöjd med inköpen måste jag säga.. Lampor, korgar,skoställ
M.m.!! 
Så när vi kom hem blev det matlagning och fixa lampor och skruva nattduksbord! Riktigt bra dag måste jag säga.. Är väldigt tacksam en sån här dag!

Algot försöker krypa iväg till kattmaten!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0