Dagarna springer på!

Full rulle som vanligt! Därför är jag inte alltid jättepepp på att skriva blogginlägg heller.. Och jag glömmer alltid ta bilder på vad som händer i mitt liv!

Igår var jag ledig och städade de sista på lillegårdsvägen.. Så idag lämnade jag nycklarna! Bye bye first apartment!

Red också igår på fina Ikea.. Gick sådär, vi båda var väl lite okoncentrerade och jag höll lite för hårt på henne. Idag däremot gick det mycket bättre eftersom jag var mjukare i handen och så fick hon galoppera lite mer så tillslut var hon riktigt fin! Kommer sakna henne så mycket när hon blir såld...

Idag har jag också varit på tippen och lämnat lite grejer och haft delad tur på jobbet! 

Nu på kvällen så tog jag en runda med Algot i yrvädret! Algot har kommit in i en period där han bara drar i kopplet.. Och det är sååå tråkigt att träna på de.. Men jag gjorde så gott jag kunde och det gick helt okej! Han har gjort många andra framsteg de senaste dagarna så behöver inte va deppig för de!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0