Var är min sol?

Igår var det så underbart väder ju.. Kan det inte vara det veckan ut nu... Snälla!
Tog en tur ute med Ikea idag och det var väldigt trevligt trots att solen gömde sig. Annars har det varit provmjölkning och jobb som vanligt.. Kossorna mjölkar på bra i lagårn och jag har kommit in i ett ryktmode.. Alltså så fort jag får tid under mjölket så ryktar jag kor så att dem blir rena och någorlunda dammfria.. Dem riktigt glänser i pälsen! Så fint.. Tyvärr blir dem skitiga fort igen men man får underhålla det ofta.. Det är så synd att vissa kor ska bajsa på båspallen och sen klaffsa runt i det så det sprids ännu mer..
Veckan kommer bestå av xtra mkt ridning denna veckan.. Imorgon tex ska jag försöka hinna rida tre hästar :) och nån dag ska jag få rida Linneas fina unghäst !! Superskoooj.. Work out!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0