Jobbig tid

Varit ute o gått med Algot och känner att jag går igenom en jobbig tid. Han lyssnar inte på mig, han bara drar när vi är ute o går och det är skittrist , vi har inte tränat nånting av det vi skulle ha gjort från valpkursen.. Jag är mest arg på honom men försöker vara glad och visa honom när han gör rätt! Vill verkligen vara glad mot honom även när han inte gör rätt men det är så svårt. Jag känner mig väldigt lättretlig nuförtiden. Han lyssnar mycket bättre när han är lös, så fort kopplet är på så ska han bara framåt. 
På tisdag är sista gången på valpkursen och jag känner att ja måste träna mer på kurs eller med nån kunnig för känns som jag kommer tappa motivation och ork att träna ordentligt!! Behöver pepping och hjälp!! Vill ju verkligen att Algot och jag ska vara som Ying o Yang i framtiden!! 


Ifall någon vill ha en westernsadel förresten så kan ni ju kontakta mig! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0