krabb krabb KRABB!!

FAN vad jag är trött på att saker och ting ska krabba för mig. Försöker GUD sända mig några tecken? isåfall så går det inte så bra för jag fattar inte ett piss!!!
Inatt flyttades mitt telefonnummer till en ny operatör, Qomviq. jag trodde att allt var frid och fröj, att min telefon var upplåst. Eftersom jag har hållt på med det i två månader, alltså att ladda ner upplåsningen. Men icke sa nicke. Gick in till Telia. Tydligen så var det väl något fel med sändningen till Apple så han fick skicka begäran om upplåsning igen vilket kan ta upp till två veckor innan man kan ladda ner skiten. Iallafall så sa han att jag skulle åka hem o ladda ner det igen..gjorde så men inget gick o ladda ner så åkte tillbaka till telia på eftermiddan....precis när jag stiger ut ur bilen tappar jag min telefon i backen och självklart så spricker skärrmen på baksidan. HELVETTE! aja tur i oturen att det var baksidan då kan man ha ett telefonskydd och så tänker man inte på det. Men varför all denna olycka? 
Så nu har jag iallafall ett kontantkort eftersom att mitt andra simkort med mitt vanliga nummer inte fungerar på min telefon..
 
Algot har varit lite bångstyrig och halvt olydig idag och det beror säkerligen på mitt obalanserade humör.Kossorna har varit snälla mot mig iallafall och fick bra besked från jobbet idag.
Tydligen så är cellerna i kossornas mjölk väldigt låga nu, dem hade inte varit så låga på länge. Kanske har min entusiasm i att rengöra vattenkoppar lönat sig. Kanske är jag duktig på att dra ut kossorna innan...man kan ju alltid hoppas att man har bidragit till det. Cellerna låg runt hundratusen i tanken. Och har man under tvåhundratusen får man extra ersättning med några ören för varje liter mjölk....(har jag för mig).
En bra sak också är att det är löning idag. Kan man känna sig lite rik ett tag..typ i två dagar innan alla jäkla räkningar ska betalas :)
 
 
Saknar mina LelyRobotar! 
 
Madeleine Modig
2013-11-25 @ 20:33:09
URL: http://maadeleinemodig.blogg.se/

Fasen vad surt!! Men kom ihåg, it's not a bad life, it's just a bad day. :) Men du är duktig du Fia! Att du jobbat hårt har säkert att göra med att de små kossorna mår bättre :)

Svar: I hope soo:)))
Sofia




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0