money for a lot.

pust o suck. Nä jag har det ganska bra. Jobbade helgen men har fått sovmorgon nu två dar i rad. Å så gött.
Frågan e vad man ska göra nu.
Jag hade tänkt att komma på vad jag ska ha för färger i lägenheten. Det är svårt. Men ska väll kunna redas ut.
Jag hade också tänkt att mäta väggarna och hur mycket färg jag ska ha.
 
Jag var barnvakt igår och dem har två kattungar som dem vill bli aav med....nu blev jag sugen på att skaffa en kissemiss....men kan man ha en kisse i en marklägenhet...? de kan man väl....
 
nä jag vet inte. det är inte prio ett direkt. prio ett är nog en säng...det är nog det enda jag inte har som jag behöver köpa. Eller alltså jag har ju en säng men den får inte plats för ramen är så stoor..
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0